Leie av SIF-huset
 
Adresse: Gammel-lina 13 A, 7028 Trondheim
 

Passer for grupper opp til 50 personer. Utstyrt med projektor, dvdspiller og teleslynge. 
Fullt utstyrt kjøkken. Utleies til f.eks. møter, konfirmasjoner, barnedåp ,minnesamvær etc. 
NB! Leies ikke ut til fester, alkoholservering er ikke tillatt i SIF huset grunnet støtte fra Norsk tipping og Trondheim Kommune
 
For leie kontakt Thomas P. Mjøsund mob. 466 30 124,  e-post: thomas.mjosund@gmail.com


1 dag eller kveld - kr. 1700,- inkl. gulvvask (grovrengjøring/rydding gjøres av leietaker) 

Leiepris: fredag ettermiddag (ca kl 16)  og hele lørdag - kr. 2500,- inkl. gulvvask (grovrengjøring/rydding gjøres av leietaker)
 
Leiepris: hele fredag/lørdag eller lørdag/søndag - kr. 2900,- inkl. gulvvask (grovrengjøring/rydding gjøres av leietaker) 
 
Leiepris: hel helg fra fredag til søndag kr. 3 700,- inkl. gulvvask (grovrengjøring/rydding gjøres av leietaker) 

Link til bookingkalender (her kan man se ledige/opptatte datoer): https://teamup.com/ks24zg3jk9f...

Bilder og info om SIF huset: https://selsbakk-if.idrettenonline.no/gallery/album?uid=1100260033&aid=90376


Betingelser for utleie

  • Nøkler overleveres KUN ved synliggjøring av betalt leie, dvs. kvittering, kvittering kan også sendes pr epost på forhånd.
    Tips: benytt "utklippsverktøy" i Windows, og ta bilde av kvittering i nettbank på skjermen (såfremt nettbanken tillater det).
  • Avbestilling etter 45 dager før leiedato, medfører gebyr på 500 kr.
  • Rydding av stoler/bord samt vask av kopper/kar som er benyttes, kjøkkenbenk osv. utføres av leietaker.
  • Evt. søppel og rester på gulv må kostes opp og kastes i søppelcontainere på utsiden (på side mot P-plass).
  • Er søppelbøtte full, bør matrester osv. kastes før papir/engangsbeger osv., for å unngå å tiltrekke seg uønskede gnagere osv. Viktig å grovsortere litt.
  • Mat/drikke som er til overs må fjernes/kastes (kjøleskap skal være tomt).
  • SIF huset skal være i samme stand når dere drar, som det var, når dere kom.

Tips: ta bilde av kjøkken/skap og lagring av stoler/bord FØR dere begynner, da er det enkelt å se hvordan det skal se ut når dere avslutter og forlater lokalet.