2015: SEIER I ST.OLAVSLOPPET
Postet av Selsbakk IF den 29. Jun 2015
Selsbakk IF er stolte over å melde at Malm/Selsbakk er vinnere av årets St. Olavlopp. Nytt av året er at Selsbakk stilte med to lag. Med en dagsetappe på dag tre endte Selsbakk med både første og sisteplass denne dagen. Topp innsatts av begge lagene.
Utleie av SIF-huset
Postet av Selsbakk IF den 29. Jun 2015
Sist oppdatert: 23/3-2022
Leie av SIF-huset
Adresse: Gammel-lina 13 A, 7028 Trondheim
Passer for grupper opp til 50 personer. Utstyrt med projektor, dvdspiller og teleslynge.
Fullt utstyrt kjøkken. Utleies til f.eks. møter, konfirmasjoner, barnedåp ,minnesamvær etc.
NB! Leies ikke ut til fester, alkoholservering er ikke tillatt i SIF huset grunnet støtte fra Norsk tipping og Trondheim Kommune
Vi har ca 55-60 stoler
Ca 15 stk bord 120x50 cm
Ca 15 stk bord 160x80 cm
Kjøleskap, komfyr, microbølgeovn, 2 stk kaffetraktere på kjøkken
1 stk kjøl/frys i gang
For leie kontakt Thomas Mjøsund tlf. 466 30 124
e-post: thomas.mjosund@gmail.com
1 dag eller kveld - kr. 1500,- inkl. vask
Leiepris: fredag ettermiddag (ca kl 16) og hele lørdag - kr. 2300,- inkl. vask
Leiepris: hele fredag/lørdag eller lørdag/søndag - kr. 2700,- inkl. vask
Leiepris: hel helg fra fredag til søndag kr. 3 500,- inkl. vask
Link til kalenderen: https://teamup.com/ks24zg3jk9f...
Link til bildegalleri av SIF huset: https://selsbakk-if.idrettenonline.no/gallery/album?uid=1100260033&aid=90376
Betingelser for utleie
Nøkler overleveres KUN ved synliggjøring av betalt leie, dvs. kvittering, kvittering kan også sendes pr epost på forhånd.
Et tips der, benytt "utklippsverktøy" i Windows, og ta bilde av kvittering i nettbank på skjermen.
Avbestilling etter 45 dager før leie, medfører gebyr på 500 kr.
Rydding av stoler/bord samt vask av kopper/kar som er benyttes, kjøkkenbenk osv. utføres av leietaker.
Evt. søppel og rester på gulv må kostes opp og kastes i søppelcontainere på utsiden (på side mot P-plass).
Er søppelbøtte full, bør matrester osv. kastes før papir/engangsbeger osv., for å unngå å tiltrekke seg uønskede gnagere osv. Viktig å grovsortere litt.
Mat/drikke som er til overs må fjernes/kastes (kjøleskap skal være tomt).
SIF huset skal være i samme stand når dere drar, som det var, når dere kom.
Tips: ta bilde av kjøkken/skap og lagring av stoler/bord FØR dere begynner, da er det enkelt å se hvordan det skal se ut når dere avslutter og forlater lokalet.


Bli med på BDO-Mila 2015
Postet av Selsbakk IF den 12. Apr 2015
|
|
Selsbakk innviterer til BDO-Mila 21.Mai
Postet av Selsbakk IF den 26. Mar 2015

Årsmøte torsdag 19.Mars
Postet av Selsbakk IF den 18. Mar 2015
Ny dato for Barnas Skidag 22.Mars
Postet av Selsbakk IF den 6. Jan 2015
Vi ønsker gamle og nye funksjonærer velkommen til årets begivenhet i Granåsen
